بیوگرافی روشنا جانسون
بیوگرافی روشنا جانسون

اسم:روشنا جانسون
خانواده:پدر و مادرم اصن ژاپن نیستن خارجن تک فرندم
سن:17
قد 170
وزن:۴۸
رنگ چشم:سبز آبی
رنگ مو:یا صورتی یا سبز آبی فرقی نداره
رنگ پوست:سفید
حالت مو:لخت و بلند تا زیر کمر
نوع لباس:اسپرت و دخترونه ولی فشن هم میزنم 
اخلاق:دختری آرومم از اذیت کردن بقیه مخصوصا پسرا بیزارم.عاشق دوستامم اگه برای یکی از دوستام یا عشقم اتفاقی بیوفته خودکشی می کنم.اگه کسی به دوستام توهین کنه بدجور عصبانی می شم ولی حرف های بد و کتک کاری هم نمی کنم زیاد با پسرا ول نمی گردم به هر پسری سریع جواب بعله نمی دم ی ذره ناز می کنم.کسی که دوستم داشته باشه دوستش دارم همیشه با دوستامم.از اینکه عشقمو با کسی ببینم بازم خودکشی می کنم.مخ کلاسم هستم کلا عاشق دوستامم.دوست دارم ی ذره کسی که دوستش دارمو اذیت کنم مثلا الکی خودمو به ی پسر بچسبونم تا حرصشو در بیارم 
شخصیت:آروم و شاد یکم خجالتی
رنگ مورد علاقه:مشکی،قرمز،سبز آبی
دوستان صمیمی:همه ی بروبچ عشقولیا
نژاد:انسان


نظرات شما عزیزان:

E8eniDnWO
ساعت7:56---11 بهمن 1395
That's a creative answer to a diliucfft question

روشنا
ساعت9:55---22 خرداد 1395
عالییییی آجی چرا بد باشه عالی که هیچی محشره مرسی آجی ژونم ممنون که گذاشتی منم وادر رمانت بشم
پاسخ:الان قسمت بعدی رو میخوام بذارم برو حالشو ببر


روشنا
ساعت7:38---22 خرداد 1395

فداااات شم آجی مرسی قربونت برم راستی قسمت بعدیو میشه سریع تر بگذاری خیلی ذوق دارم بدونم کی می آم توی داستان طورو خدا زود تر بگذارخخخ
پاسخ:باشه نصفشو تایپ کردم بقیشو دارم تایپ میکنم اما امروز حتما قسمت 5 رو میذارم.تو هم تو قسمت 5 میای.راستی از فامیلیت خوشت اومد؟چیز دیگه ای به ذهنم نرسید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 خرداد 1395 ] [ 7:17 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts